8 November 2017

Indah

So... hai?

Ada orang lagi ke yang main blog untuk 2017 ni? Aku jarang dah dekat sini. Tapi kalau dekat twitter memang giat meroyan tiap masa. Syafiqah tak berubah kan? :')

Aku baru balik kerja sebenarnya. Demam. Mungkin sebab badan masih tak dapat adapt dengan tempat kerja baru. Aku dah tinggalkan Nandos for good. Nandos ni satu tempat permulaan kerja yang baik dan banyak bagi aku pengajaran (dan duit semestinya). But maybe i just dont belong there? Maybe.

Aku masih dekat kl. Dah tukar status " tunang orang " dua bulan lepas. Alhamdulillah, lebih dari seribu(sangat lebih)juga habis hahahahaha! Niat asal nak simple terus jadi emm. But still okay lah sebab mak abah aku tak ngarut suruh ada pelamin mini apa bagai tu.

Ni duit dah habis masa tunang macam mana nak kawen ni?

Untuk yang masih membaca atau tetibe terbaca, minta doakan semua urusan aku dipermudah. Dua tahun lama gila kot! Macam macam boleh jadi. Tapi takpe, doa yang baik baik please? 😇

Btw, aku sewa bilik je dekat sini. Housemate semua aku tak kenal. Dan macam biasalah aku kalau dalam rumah memang jenis senyap tak bertegur orang. Tapi kalau dekat tempat kerja, macam monyet tak reti diam. Hahaha! So far okay duduk sini. Sejak aku berhijrah dekat kl, ni rumah ke empat ke kelina entah yang aku sewa. Padahal baru duduk sini setahun lebih kot! Mohon kalau company sekarang nak transfer aku ke mana mana, tolong hantar aku balik Johor. Aku dah bosan duduk sorangsorang takde kawan dekat kl ni pastu asyik berpindah randah. Bosan.

*

Kadang teringat juga dekat kau. Tapi kita ditakdirkan untuk hidup yang berlainan arah. Moga maju jaya dan diberi rezeki yang murah & diberkati kawan!

-------

Syafiqah, 
Kepong.
0051, 08112017.

No comments: